Győrújfalu: Tapasztalatok a VIDANET kábel TV szolg. kapcsolatban. (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Győrújfalu klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 145 fő
  • Képek - 100 db
  • Videók - 43 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Győrújfalu klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Győrújfalu klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 145 fő
  • Képek - 100 db
  • Videók - 43 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Győrújfalu klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Győrújfalu klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 145 fő
  • Képek - 100 db
  • Videók - 43 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Győrújfalu klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Győrújfalu klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 145 fő
  • Képek - 100 db
  • Videók - 43 db
  • Blogbejegyzések - 50 db
  • Fórumtémák - 16 db
  • Linkek - 13 db

Üdvözlettel,

Győrújfalu klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Tapasztalatok a VIDANET kábel TV szolg. kapcsolatban.

Ezt a témát Horváth Alfonz indította 9 éve

Kissé döcögősen, de különösen kirívó hibák nélkül kezdte szolgáltatását a VIDANET. Magam 3 esetben jelentettem különböző vételhibát, melyek kijavítása tapasztalatom szerint gyorsan,1-2 napon belül megtörtént. Sajnos a régi elavult rendszer gyakran "kiakad",gyakori egy-egy adó akár több napos kimaradása, hang hiánya (ATV) melyet most, ahogy érzékelem úgy küszöböltek ki, hogy más adót tettek a helyére (szlovák nyelvű KINO nevetetű) Nem tudom,ez mennyire elfogadható a szolgáltató részéről,én abban reménykedem,hogy mihamarabb rákötnek az új, várhatóan és reményeim szerint sokkal megbízhatóbb rendszerre, melynek csatlakozása már a ház előtti oszlopon van.
Szeretném,ha ebben a topikban a TV-t kedvelők elmondanák jó és rossz tapasztalataikat, talán sikerülne egyfajta érdekközösséget kialakítani, és egyfajta informális csatornát létrehozni a "falutévét" használók körében.

Hozzászólások eddig: 7

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

hajtó erzsébet üzente 9 éve

Sajnos nekem is vannak rossz tapasztalataim az adóval kapcsolatban. Például előfordul hogy nincs internet hozzáférés és akkor a telefon sem müködik. A sokadig telefonálás után végre a szolgáltató bejelenti hogy rendszerhiba van.
Ezt úgy gondolom másképp is meglehetne oldani.
Remélem azért majd egyszer már azt is elérjük, hogy ne legyenek ilyen hibák.
Ezen kivül jó lenne ha ezen a honlapon látható lenne az orvosi rendelés ideje, mert már többször előfordult, hogy helyettesités történt és csak az orvosi rendelőben derült ki, hogy máskor van a rendelés.
Ezért is sikeres lenne ha többen látogatnák ezt a honlapot és az észrevételeket közölnék, ami a kis közösségünket érdekli.
Remélem 2009-ben ez majd megtörténik.
Boldog újévet kivánok minden győrujfalui lakosnak és honlaplátogatónak.

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

Előző hsz.folytatása.

Megjegyzem ,bármely szolgáltatás esetében nagy segítség lenne,ha valamely előforduló hiba esetén,első lépésben olyan falubelitől tudnék telefonos információt szerezni,aki szintén a trió szolgáltatást veszi igénybe.Ezzel el tudnám dönteni,hogy helyi,avagy szolgáltatói hibáról van-e szó.Természetesen a kölcsönösség jegyében,ezért én mindjárt fel is ajánlom az esetleges segítséget a 30 4822610 mobilon.(hiba esetén a kábeltel.nem műkszik)

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

Mint láthatjátok blogbejegyzést írtam a D+ trió csomagról.Ma délelőtt ért egy kis meglepetés: se telefon,se net.Miután minden helyreállítási kísérletem kudarcot vallott,és sajna azt sem tudtam eldönteni,hogy a hiba az én készülékemben van-e, avagy a szolgáltató nem szolgáltat valamely okból, kénytelen voltam felhívni a Vidanet Üfsz-t. A tanács:áramtalanítsam 15percre a modemet,aztán kapcsoljam vissza és a szerencsémtől függően várhatóan 10-120perc mulva helyreáll a szolgáltatás.30perc mulva működött.Ezt a "trükköt" az ADSL modemmel már ismertem,a kábelmodemnél most alkalmaztam először.Csak tanulságként írtam le.
Folyt köv.-lépj tovább!

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

Kedden "rákötöttek" az új hálózatra. Szemmel látható a képminőség javulás,a nézhető csatornák száma is bővült, talán a 2-es programcsomagnak megfelelően.Várható,hogy ez a kínálat az új szerződéskötésig, azaz a programcsomag választásáig lesz érvényben.
Feltételezem,hogy mindenki észrevette,hogy a készülékeket újra kellett hangolni,hisz az egyes cstornák vételi helye megváltozott.

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

Minap érdeklődtem a Vidanetnél, hogy az általuk küldött tájékoztató tudomásulvétele után mint fogyasztónak van e a napokban konkrét teendőm (csomagrendelés, kapcsolatfelvétel a szolgáltatóval. bekötési időpont egyeztetés), azaz mindazok, melyekről a tájékoztatóban szó volt.
Azt a választ kaptam,hogy pillanatnyilag nincs teendőm, várjak egy következő tájékoztatásra, mely már lényegesen konkrétabb teendőket fog tartalmazni. Azt bizonyára Ti is látjátok, hogy az optikai kábel fektetése ütemesen halad, elérte a falu központját.

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

 

Napok óta bosszankodom,hogy a Spot1 hang nélkül megy, a Sport kettő képernyőjén egy attetsző inzert van,ami jelentős mértékben rontja a nézhetőséget.
Miután a tegnapi ETO meccset duplán szenvedtem végig (a képhibaa miatt is,no meg a játék miatt) ma bejelentettem a fenti hibákat a Vidanet Ü.F.szolgálatán. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy a hibáról tudnak, de nem tudják javítani,mert úgymond feladói hiba.Várjak türelemmel míg ott kiküszöbölik a hibát.
Némi kekeckedés után belenyugodtam az információ tényébe, azért egy mailt megeresztettem a sportcsatornának,vajon Ők mit szólnak ehhez.Lehet,hogy semmit,de azt is várom türelemmel.
 
Nos , már válaszoltak is:
Íme, a teljes válasz kommentár nélkül:
 
"
Üdvözlöm!
 
A hiba az Ön
kábelszolgáltatójánál van, mert feladói oldalon egy rövid vasárnap esti
gikszertől eltekintve semmi gond nincs.
Sportbarátsággal:
SPORT
TV

Válasz

Horváth Alfonz üzente 9 éve

Napok óta bosszankodom,hogy a Spot1 hang nélkül megy, a Sport kettő képernyőjén egy attetsző inzert van,ami jelentős mértékben rontja a nézhetőséget.
Miután a tegnapi ETO meccset duplán szenvedtem végig (a képhibaa miatt is,no meg a játék miatt) ma bejelentettem a fenti hibákat a Vidanet Ü.F.szolgálatán. Azt a tájékoztatást kaptam, hogy a hibáról tudnak, de nem tudják javítani,mert úgymond feladói hiba.Várjak türelemmel míg ott kiküszöbölik a hibát.
Némi kekeckedés után belenyugodtam az információ tényébe, azért egy mailt megeresztettem a sportcsatornának,vajon Ők mit szólnak ehhez.Lehet,hogy semmit,de azt is várom türelemmel.

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu